Klub Penta Family
Připravili jsme pro vás program Klub Penta Family s odměnou za každý nákup. Zaregistrujte se zdarma a využijte výhod členství v klubu Penta Family.
Co všechno najdete ve svém zákaznickém účtu
Podrobné informace tom, co všechno najdete ve svém zákaznickém účtu:
- aktuální stav odměn za každý nákup v podobě pentů
- možnost přidávat nebo měnit své doručovací údaje
- aktuální stav své objednávky, její číslo i obsah
- stahování faktur ke svým objednávkám
- sledování reklamací
Nákup za nižší ceny
Další výhodou členství v klubu Penta Family a vytvoření zákaznického účtu je nakupování za nižší ceny v našich e-shopech G21 Vitality a Penta CZ. Ty máme u převážné většiny produktů a chybí pouze výjimečně, třeba když už je cena produktu tak nízko, že pro další snížení bychom museli vykopat jámu. Nebo když je u produktu doprava zdarma, dárek či jiná akce.
Po přihlášení pak už vidíte pouze zvýhodněné ceny, platné pro vás jako člena klubu Penta Family. A u nich se objeví penty, které objednávkou získáte jako odměnu.
Bonus z každého nákupu
Registrací do klubu Penta Family a vytvořením zákaznického účtu automaticky získáváte penty odměny za každý nákup.
U každého produktu vidíte po přihlášení, kolik vám objednávka tohoto produktu přinese.
Ve svém zákaznickém účtu pak stav svých získaných pentů vidíte v rámečku vpravo.
1 pent má hodnotu 1 Kč, takže je můžete využít k úhradě nebo částečné úhradě své příští objednávky.
Postup je jednoduchý – v 1. kroku v košíku vám připomeneme, kolik pentů máte na kontě a jaká je jejich hodnota. Když do políčka zadáte počet pentů, které chcete k úhradě použít, odečte se z celkové ceny objednávky okamžitě jejich hodnota v korunách a vy pak online nebo dobírkou doplatíte jen zbylou část celkové ceny.
Často kladené dotazy
Jaká je platnost pentů, které jsem nasbíral? Do kdy je musím uplatnit?
Platnost pentů, které jsme připsali na váš zákaznický účet, je neomezená. Nezdá se nám fér „nutit” vás do nákupů, které nepotřebujete, jen abyste nepřišli o zaslouženou odměnu. Proto jsme dobu uplatnění pentů nijak nelimitovali. Klidně jimi tedy můžete platit po troškách nebo si je šetřit a pak je využít k úhradě celé objednávky.
Mohu penty převést na jiný zákaznický účet?
Ano, tuto možnost využívají například partneři, kteří u nás mají každý svou registraci. Převod pentů rádi zajistíme. Stačí, když nám z mailu, pod kterým jste přihlášeni, pošlete na adresu obchod@penta.cz žádost o převod pentů na jiný účet a uvedete jeho přihlašovací mailovou adresu. Stejným způsobem vyřešíme i sloučení pentů na jeden zákaznický účet nebo darování pentů někomu, koho chcete potěšit.
Co od vás dostanu k svátku?
Mailem vám pošleme jako dárek kupón na slevu 5 %. Uplatnit jej můžete na cokoliv, co se vám líbí.
Nemůžu najít fakturu, kterou jsem dostal k objednávce. Co mám dělat?
Fakturu si můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu. Najdete ji u příslušné objednávky.
Kde všude mohu penty využít?
Nasbírané penty můžete uplatit jak na e-shopu G21-vitality.cz, tak na Penta CZ