Jak na záruky a reklamace
Nejdůležitější informaci vám prozradíme hned:
Záruka je u nás dlouhá, reklamace rychlá.
ZÁRUKA
I nejlepší a nejvýkonnější mixér, odšťavňovač nebo sušička ovoce se někdy mohou pokazit. Nebojte se, u našich výrobků se to stává výjimečně a na záruční opravy máme spolehlivé odborníky.
Vyberte si některou z našich poboček, přístroj s kopií dokladu o koupi tam odneste a zbytek nechejte na nás. Nebo nám jej pošlete přímo do servisu.
Naši kolegové se už o všechno postarají.
Rozšířená záruka
Zaujala vás u některých našich produktů ikonka 2 + 2 roky?
Ano, nepřehlédli jste se. Velká část našich produktů má záruku prodlouženou o dva roky.
4letou záruku získáte k robotům G21 Promesso, k nožům, sadám nádobí, některým odšťavňovačům nebo mixérům (u těch se vztahuje na tělo neboli základnu mixéru, nejdůležitější části se všemi tlačítky, motorem a elektronikou).
Dva roky klidu navíc!
Jak na získání rozšířené záruky 2 + 2? Snadno!
-
Po koupi produktu G21 se zárukou 4 roky navštivte náš web. V zápatí každé stránky je odkaz na registraci rozšířené záruky
-
Otevřete jej, vyplňte krátký registrační formulář a jediným kliknutím nám jej pošlete.
Platí rozšířená záruka i na produkt G21, koupený jinde?
Jistě!
Jako všichni ostatní spokojení uživatelé našich produktů máte i vy nárok na to nejlepší, co vám můžeme nabídnout. Proto si svůj výrobek klidně zaregistrujte.
Vyplněním pouhých pěti políček se od přípravy svého oblíbeného jída či nápoje nijak nezdržíte ;-)
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ OD NÁKUPU
Rozmysleli jste si nákup cestou z výdejního místa nebo během prvních dvou týdnů?
To se může stát, chápeme to a mračit se nebudeme. Vezměte zakoupený produkt v nepoškozeném stavu i s doklady a pošlete nám jej na adresu Penta CZ, Kosmetická 387 11 Katovice. Připojte zprávu o Vrácení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz. Důvod odstoupení uvádět nemusíte, pokud to ale uděláte, budeme vám vděční.
REKLAMACE
Velmi podrobný postup, jak reklamovat, najdete zde.
To hlavní je ale jasné.
- Dorazil k vám přístroj poškozený při přepravě? Nedělá po zapnutí to, co od něj čekáte?
- Pokud při používání našich výrobků nastane situace, s níž si nevědí rady ani naši online operátoři, přijměte jejich doporučení a využijte svého práva na reklamaci.
- Přístroj nám přineste na pobočku Katovice nebo pošlete na adresu Reklamace Penta CZ, Kosmetická 450, Katovice 387 11 s kopií dokladu o koupi a popisem závady.
- Ozveme se vám ihned, jak zjistíme, které “kolečko se polámalo” a navrhneme řešení. Opravu, výměnu kus za kus nebo vrácení peněz.
Kde můžete reklamovat?
Reklamace, servis – PENTA CZ s.r.o : |
Kosmetická 450, 387 11 Katovice |
Tel.: +420 383 369 141 |
Tel.: +420 383 369 143 |
E-mail: servisg21@penta.cz |
Otevírací doba: Po - Čt 8.00 - 16.30, Pá 8.00 - 16.00 |
GPS: N49°16'17.18", E13°50'24.42" |
A protože chceme, abyste s výrobky G21 byli maximálně spokojeni, pospíšíme si :-)
Tak, a teď se klidně vydejte na nákup