Vyberte si témata, která Vás baví
- Kategorie
- Výrobci
Výhody nákupu u výrobce – prémiový servis a prodloužení doby na vrácení zboží
Nakupujte přímo u výrobce a získejte výhody, které jinde nenajdete. Víc informací o produktu, rychlejší a spolehlivější zákaznický servis a prémiové služby.
Produkty značek G21 a G21 Vitality nejen prodáváme, ale především je sami vyrábíme. Víme o nich tedy úplně všechno. Poradíme vám, jak vybrat i jak při nákupu ušetřit. Vysvětlíme, kdy je pro vás levnější model lepší než ten dražší. Dodáme vám je vždy rychleji. A zaručíme vám klid při rozhodování i po něm. Jak?
Prodloužení doby na vrácení zboží
Zatímco běžně je doba na vrácení zboží bez udání důvodu 14 dní, u nás je výrazně delší.
- 60 dní na produkty značek G21 a G21 Vitality, které vyrábíme a prodáváme
Prodloužená doba na vrácení zboží se týká všech produktů, které při zakoupení neměly označení „Rozbaleno”, „2. jakost”, „poškozený obal” nebo „z výstavky”.
Prémiový servis
Jsme rádi, že si do kuchyně vybíráte spotřebiče a nádobí od G21 Vitality nebo pro domácnost a zahradu pomocníky od G21. Krom prodloužené záruky 2 + 2 roky, kterou získáte k většině našich produktů, proto zajišťujeme i expresní servis do 5 pracovních dnů.
V této době vám produkt buď opravíme nebo vyměníme za nový, abyste měli čím mixovat, sušit, krájet, zahřívat se nebo na čem grilovat, v čem vozit náklad a po čem stoupat ke hvězdám.
Jak při uplatnění prémiových služeb postupovat?
V obou případech kontaktujte naše reklamační oddělení, které zajišťuje servis i přijímání vráceného zboží.
Zavolejte na číslo +420 383 369 147 nebo napište mail na servisg21@penta.cz a uveďte, s čím potřebujete pomoci.
Kolegyně z reklamací vám založí reklamační protokol a o vše se postarají.
Využití prodloužené doby na vrácení
Při vrácení zboží do 60 dnů, které jste zakoupili v našich e-shopech Penta.cz nebo G21-vitality.cz, nám nepoužité produkty v nepoškozeném obalu zašlete na adresu Reklamace Penta CZ, Kosmetická 450, 387 11 Katovice. Do balíčku přiložte zprávu s informací, že vracíte zboží, kopii dokladu o koupi nebo číslo faktury a samozřejmě číslo vašeho účtu, abychom vám měli kam vrátit peníze.
Využití expresního servisu pro značky G21 a G21 Vitality
Připravte si doklad o nákupu nebo číslo faktury či objednávky a kontaktujte naše kolegyně mailem na adrese servisg21@penta.cz nebo nám reklamovaný produkt zašlete přímo na adresu Reklamace Penta CZ, Kosmetická 450, 387 11 Katovice.
Pětidenní lhůta se počítá ode dne, kdy se k nám reklamovaný produkt dostane. Servisní technici jej zkontrolují, otestují a okamžitě opraví případnou závadu nebo vám produkt vyměníme za nový kus.