Vyberte si témata, která Vás baví
- Kategorie
- Výrobci
Vyřizování objednávek, reklamací a výdej zboží o svátcích 2017
4.10.2021
Vánoční svátky a konec roku se blíží, je čas si připomenout, kdy můžete objednávat zboží, kdy je dostanete a kdy vám budou k dispozici naši operátoři.
Objednávky
Abychom vše stihli předat přepravcům, zpracováváme vaše objednávky i o nedělích. Přesto ale doporučujeme objednat produkty, které chcete blízkým darovat pod stromeček, co nejdříve, aby vám je přepravci ještě stačili do Vánoc dopravit.
Poslední den pro zpracování objednávek před vánočními svátky je pátek 22. prosince 2017.
V následujícím týdnu se jim budeme věnovat od středy 27. prosince do pátku 29. prosince 2017 a dál pak až od 4. ledna 2018 od 10:00 hodin dopoledne, protože hned po Novém roce nás čeká inventura.
Velkoobchod
Objednávky pro naše dealery a velkoobchod budeme vyřizovat a expedovat ve stejných termínech jako objednávky koncovým zákazníkům.
Reklamace
Kolegové z reklamačního oddělení vám budou k dispozici ve stejných termínech. Do 22. prosince, od 27. do 29. prosince 2017 a od 4. ledna 2018.
Výdejní místa
Naše výdejní místa budou v pracovních dnech do konce roku otevřena od 8:00 hodin do 18:00 hodin. Poslední vánoční dárky tedy můžete vyzvednout ještě v pátek 22. prosince 2017, znovu nás navštívit budete moci mezi svátky od 27. do 29. prosince 2017 od 8:00 do 18:00 hodin a potom až 4. ledna 2018 od 10:00 hodin dopoledne.
Online zákaznická podpora
Všechny vaše dotazy ke zboží, objednávkám nebo reklamacím budeme vyřizovat na čísle +420 724 058 908 nebo na mailových adresách obchod@penta.cz a chci@g21-vitality.cz do 22. prosince 2017 do 18:00 hodin, od 27. do 29. prosince 2017 od 8:00 do 18:00 hodin a od 4. ledna 2018 od 10:00 hodin dopoledne.
Dotazy k produktům G21 Vitality či receptům na mailu chci@g21-vitality nebo z facebookových stránek Penta CZ a SK a G21 Vitality.cz budeme zodpovídat i během svátečních dní.